Koszyk: 0 szt, 0,00 zł
Stary sklep

Kategorie

Szybki kontakt

601 389 854
52 341 09 96


ul. Moniuszki 1
85-092 Bydgoszcz

Wysyłka towaru

WYSYŁKA TOWARU

Paczki nadawane są następnego dnia roboczego od momentu otrzymania płatności,

lub złożenia zamówienia dla pzresyłek pobraniowych.

Opłaty za spedycję oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

Koszty transportu zależą od wagi przesyłki oraz dobór przewoźnika.

Dodatkowa opłata naliczana jest za przesyłki ponadgabarytowe.

Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu.

W celu połączenia dwóch różnych zamówień (których realizacja jeszcze nie nastąpiła) należy skontaktować się ze sprzedwcą.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

Wysyłki towaru można dokonać wybierając wygodną dla odbiorcy formę:

- kurier DPD cena paczki przedpłaconej do 5kg 22,- zł, do 10kg 24,- zł, do 30kg 25,- zł brutto,

  dopłata za każde 10kg w zakresie 30-70kg 12,- zł brutto,

  przesyłki długie przekraczające 1m, kwalifikowane jako ponadgabarytowe 29,52 zł brutto,

  przesyłki za pobraniem do 30kg 26,- zł brutto, ponadgabarytowe 29,52 zł brutto.

Poczta Polska wg cennika przewoźnika, orientacyjnie: przesyłki do 1kg 16,- zł netto,

  do 2kg poniżej 50cm długości 18,- zł netto.

- odbiór własny w siedzibie firmy ASMOT, lub przewoźnik odbiorcy (opcja darmowa),

  możliwość dokonania wpłaty przy osobistym odbiorze towaru.

 REKLAMACJE I ZWROTY

Można odstąpić od umowy kupna zawartej ze sklepem www.asmot.bydgoszcz.pl
- bez podania przyczyny - w ciągu 10 dni od daty dostawy.
Towar należy zwrócić w stanie nieuszkodzonym i kompletnym.     
Zwrot wartości produktów nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki,
lub 7 dni od daty zwrotu potwierdzonej faktury korygującej VAT.
Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji
w myśl ogólnych przepisów handlowych       
Zgłoszenie reklamacyjne należy składać na adres sklepu: asmot.byd@interia.pl,
kierować  telefonicznie lub faxem.
Sprzedawca ustala sposób i termin dostarczenia przesyłki z reklamowanym towarem.
Kolejność działania przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca:
naprawa przedmiotu, nowa rzecz wolna od wad lub zwrot gotówki.