Kategorie

Katalogi do pobrania

WYSYŁKA TOWARU

Paczki nadawane są następnego dnia roboczego od momentu otrzymania płatności.

Opłaty za spedycję oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

Koszty transportu zależą od wagi przesyłki oraz dobór przewoźnika.

Dodatkowa opłata naliczana jest za przesyłki ponadgabarytowe.

Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu.

W celu połączenia dwóch różnych zamówień (których realizacja jeszcze nie nastąpiła) należy skontaktować się ze sprzedwcą.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

Wysyłki towaru można dokonać wybierając wygodną dla odbiorcy formę:

- kurier UPS cena paczki do 30kg 25,- zł brutto

- kurier FedEx cena paczki przedpłaconej do 5kg 16,- zł, do 10kg 19,- zł, do 30kg 23,- zł brutto,

  dopłata za każde 10kg w zakresie 30-70kg 10,- zł brutto.

- Poczta Polska wg cennika przewoźnika

- odbiór własny w siedzibie firmy ASMOT, lub przewoźnik odbiorcy (opcja darmowa),

  możliwość dokonania wpłaty przy osobistym odbiorze towaru.

 

 REKLAMACJE I ZWROTY


Można odstąpić od umowy kupna zawartej ze sklepem www.asmot.bydgoszcz.pl

i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty jej zawarcia

(dotyczy oferty zakup towru z puli "dostępny").

Zwrócony towar przyjęty będzie jedynie w stanie nienaruszonym i kompletnym,

w oryginalnym opakowaniu producenta.

Towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży

i odesłać na własny koszt.

Gwarantujemy zwrot wartości towaru (bez kosztów transportu i ewentualnego

ubezpieczenia).

Podstawa prawna: art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 2 Marca 2000 roku

(Dz.Ust. z dnia 31.03.2000) z uwzględnieniem interpretacji wg art. 221 K.C.

Zwrot wartości produktów następuje przelewem na wskazane konto bankowe

w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki,

lub 7 dni od daty zwrotu potwierdzonej faktury korygującej VAT.

Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji

w myśl ogólnych przepisów handlowych       

Zgłoszenie reklamacyjne należy składać na adres sklepu: asmot.byd@interia.pl, kierować telefonicznie lub faxem. Sprzedawca ustala sposób i termin dostarczenia przesyłki z reklamowanym towarem. Kolejność działania przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawa przedmiotu, nowa rzecz wolna od wad lub zwrot gotówki.


Strona głównaStrona główna




ASMOT © 2011 | SequenceStudio - Tworzenie stron WWW